Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата Alfa Romeo Giulia - продължение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ако автомата е 8HP, то по-добре е с него от колкото с която и да е ръчна кутия с двойни съединители.
    Най-накрая да видим истинска кутия сложена във Фиат.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
      a LaFerrari ? :Д
      него го пропуснах...много ми е голямо, няма добра видимост
      Virus Alfa

      Comment


      • Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
        него го пропуснах...много ми е голямо, няма добра видимост

        aахах напълно те разбирам .. за БГ не става ;д
        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

        Comment


        • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Ако автомата е 8HP, то по-добре е с него от колкото с която и да е ръчна кутия с двойни съединители.
          Най-накрая да видим истинска кутия сложена във Фиат.
          Дам хубава е кутията и щом е слагат на Гибли, най-вероятно ще присъства и при Джулия... а това кое е по-добре е според стила на шофьора според мен. Аз никога не бих взел автомата, колкото и да е хубав.
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Дам хубава е кутията и щом е слагат на Гибли, най-вероятно ще присъства и при Джулия... а това кое е по-добре е според стила на шофьора според мен. Аз никога не бих взел автомата, колкото и да е хубав.
            Под "автомата" визираш 8HP или автомат глобално?
            Демек предпочиташ двоен съединител пред хидравличен автомат? Поне така разбирам предвид членуването, което си направил.
            Защото със сигурност 8ХП-то ще превключва масово по-бързо от двойния съединител и е много по-подходящ дори за спортно каране ако щеш.
            Ако предпочиташ ръчка, то вече е друга тема на разговор.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Под "автомата" визираш 8HP или автомат глобално?
              Демек предпочиташ двоен съединител пред хидравличен автомат? Поне така разбирам предвид членуването, което си направил.
              Защото със сигурност 8ХП-то ще превключва масово по-бързо от двойния съединител и е много по-подходящ дори за спортно каране ако щеш.
              Ако предпочиташ ръчка, то вече е друга тема на разговор.
              Въобще за автоматични кутии имах предвид...
              иначе нямам наблюдения и допир с 8ХП кутиите, може и по-бързо да превключват нямам идея.
              Гледам си по на ясно, кои как превключват и коя ще е по-добра и зададен така от теб въпроса разбирам, че искаш да кажеш от dct-то смисъл няма... Интересно тогава защо тази с двойния ще се предлага успоредно с ръчка и 8hp автомата единствено в QV версията при положение, че на ZF кутията е по-добра?
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • Има две неща, в които хидравличния автомат е по-добър.
                1. При изненадващо превключване от висока към ниска предавка ще работи много по-бързо.
                2. Ще е много по-здрав и безпроблемен при по-дълготрайна употреба.

                Единствения плюс, който ще има двойния съединител, е в скоростта при последователно изреждане на скоростите при ускорение.
                Най-вероятно това е и причината да го има само при QV-то, защото там всяка стотна на обиколка е важна, колкото и да е важна за такъв клас автомобил.

                Лично пък за мен е тотално излишно да имаш ръчни скорости на сериен автомобил, който има 500 коня под капака.
                За 99.99% от хората, които ще карат такава кола, това само ще е затруднение и винаги ще дава по-лоши резултати навсякъде където биха я карали.
                Last edited by BO; d.m.y г., 15:41.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  За 99.99% от хората, които ще карат такава кола, това само ще е затруднение и винаги ще дава по-лоши резултати навсякъде където биха я карали.
                  Напълно съм съгласен, но сред купищата електронни системи, които управляват автомобила, ръчната кутия остава онова първобитно усещане за контрол над автомобила предоставящо повече удоволствие от гимнастиката на пръстите на волана за смяна на предавки.
                  Много е добре, че има възможност за ръчна кутия...това липсва адски много на 4С...ако беше обратното, при Джулия нямаше да се усети липсвата и толкова.
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • добре а Giulia-та с 510хп някъде бях чел че ще се предлага само с задно , това така ли е ?
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                      добре а Giulia-та с 510хп някъде бях чел че ще се предлага само с задно , това така ли е ?
                      ATX: trasmissione automatica a 8 rapporti

                      MTX: trasmissione manuale a 6 rapporti

                      DCT: trasmissione doppia frizione 7 rapporti

                      RWD: trazione posteriore

                      AWD: trazione integrale

                      GME: Global Medium Engine (nuova famiglia di propulsori benzina FCA)

                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                        ATX: trasmissione automatica a 8 rapporti

                        MTX: trasmissione manuale a 6 rapporti

                        DCT: trasmissione doppia frizione 7 rapporti

                        RWD: trazione posteriore

                        AWD: trazione integrale

                        GME: Global Medium Engine (nuova famiglia di propulsori benzina FCA)


                        мерси колега !
                        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                        Comment


                        • Жалко е, че даже и най-обикновенния бензин няма ръчка, което за мен е грешка и ще се обоснова.

                          Алфа Ромео е бранд за ентусиасти, още от създаването си. Сигурен съм, че е пълно с хора, които още въздишат по миналото и са изкюлчително старомодно що се отнася до някой неща, както точно е МТ. Хубаво е, че мощната версия ще има ръчка, ако имаш парите ако се окаже хубава колата, можеш си имаш една инвестиция, въпреки че като ги гледам как се обезценяват бързите немци(AMG особено, M и RS), Алфа-та след 6-7 години сигурно ще струва колкото една нова постна Джулиа.

                          Другата точка, която пак е донякъде в графата ентусиасти е, това че Джулиата е поредният автомобил, които ще се опита да отнеме титлата на БМВ 3 Серия. Всички се съревнувават с този автомобил в този клас. 3 Серия можеш да си я вземеш почти навсякъде с ръчка, колко е добре нагодена тази ръчка за двигателите е друг въпрос.

                          Та надявам се, че това е ефинално и ще видим поне на едно място в Джулиа-та бензинова ръчка.
                          '05 Alfa 147 1.9JTD 115hp

                          Comment


                          • Е, това е само началото на производството.Вие какво искате.

                            Най-вероятно 3.0 дизела е отрязан поради еконормите и поради скандала с VW.

                            Предполагам, че ще го доусъвършенстват и ще има 3.0 литра дизелов двигател.

                            Честно казано, за мен си заслужават парите само 3.0 литра дизел(330-340 коня) ако има такъв и 3.0 литра бензин 500коня.

                            Дори и да разполагам с достатъчно пари, ако няма 3.0 литра дизел не бих сменил 2.4 с 2.2 дизел с подобна мощност. Виж с 3.0 литра дизел и бензин бих го сменил и то ако има с двойната трансмисия + роботизирано превключване. Може и ръчна, но само за бензина.За дизела предочитам 2двойната трансмисия/съединител.Досега с такава не съм управлявал, а пък и ми харесва.

                            Автоматик би си заслужавало в по-голяма алфа ако има конкурент на 5-та серия на БМВ да кажем "Алфета" както се спряга.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • За мен би ми доставило най-голям кеф Автомат и задно ! Дали ще е дизела , дали бензина v6 .. все тая то на този дизел 330-40 кончета ... пипне ли се обичайните процедури със сигурност ще мине 400 коня ..
                              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                                За дизела предочитам 2двойната трансмисия/съединител.Досега с такава не съм управлявал, а пък и ми харесва.

                                Автоматик би си заслужавало в по-голяма алфа ако има конкурент на 5-та серия на БМВ да кажем "Алфета" както се спряга.
                                Явно защото не си карал даваш такова мнение.
                                Всекидневното каране на хубав автомат не може да се измери с такава с двоен съединител.
                                Просто като видиш как се влачи двойния съединител при по-голяма част от всекидневното каране, то направо ще ти дойде да си прережеш вените в някои моменти.
                                За това задължително ако ще е автомат, то задължително такъв, който е правен за автомобил със задно предаване и задължително хидравличен. И да не е японски.
                                Пък все тая дали колата ще е 1.5 литра или 4 литра.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X